معرفی برند ها

ایسر،یکی از قدیمی‌های صنعت کامپیوتر

ایسر(Acer) یکی از قدیمیترین و با سابقه ترین برند های تولید کامپیوتر و لوازم جانبی در جهان محسوب میشود که پنجمین رتبه در تولیدکنندگان کامپوتر شخصی را به خود تعلق داده.

تاریخچه‌ی تأسیس

شرکت ایسر در یکم اوت سال ۱۹۷۶ توسط استن شیه، کارولین یه و جورج هوانگ تأسیس شد. استن شیه از کارآفرینان و فعالان مشهور تایوانی بود که تا سال ۲۰۰۵ هم در سمت مدیریت ایسر باقی ماند. او در سال ۱۹۴۵ با نام کامل شیه چن جونگ متولد شد و در دانشگاه ملی چیائو تانگ به تحصیل پرداخت. شیه تحصیلات خود را در رشته‌ی ریاضیات ادامه داد و با رتبه‌ی بالا فارغ‌التحصیل شد. او سپس نام غربی‌تر استن را انتخاب کرد. استن پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در سال ۱۹۷۲، فعالیت کاری خود را به‌عنوان مهندس طراح در کوالیترون اینداستریال شروع کرد.

اولین جلسه‌ی بنیان‌گذاران

ایسر یک شرکت تایوانی فعال در زمینه کامپیوتر و الکترونیک است که دفتر مرکزی‌اش در شهر نیو تایپه تایوان واقع شده است. ایسر را به دلیل گستردگی حضورش در بازارهای بین‌المللی می‌توان شرکتی چند ملیتی نیز معرفی کرد که تولید دستگاه‌هایی همچون کامپیوتر دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت، کامپیوترهای سرور، تجهیزات مربوط به ذخیره‌سازی، نمایشگر، انواع لوازم جانبی، کروم بوک‌های آموزشی و غیره را در کارنامه کاری خود دارد.

دفتر مرکزی ایسر در نیو تایپه

ایسر اسپایر (Acer Aspire)

اسپایر معروفترین زیربرند ایسر محسوب میشود که اکثر کاربران خانگی با آن آشنا هستند.اسپایر در سال 1999 کار خود را آغاز کرد. این برند دسته‌ای از محصولات را با نام اسپایر وان هم عرضه می‌کند که در ابتدا بر روی محصولات پایین رده تمرکز داشتند، اما بعدها محصولات حرفه‌ای‌تر را نیز شامل شدند.

ایسر اسپایر S3 اولین اولترابوک ایسر

Acer Predator

ایسر از سال ۲۰۰۸ به‌صورت جدی وارد بازار بازی‌های ویدئویی شد. آن‌ها ابتدا زیربرند اسپایر پردیتور را معرفی کردند که بعدا به پردیتور تغییر نام داد. امروزه پردیتور به‌عنوان برندی مشهور در دنیای گیمینگ شناخته می‌شود و محصولات متنوعی از این برند در بازار وجود دارد.

لپتاپ گیمینگ ایسر Predator Helios 500

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *