اخبار تکنولوژی

سری جدید لپ تاپ های MSI با پردازنده های نسل دوادزدهم اینتل معرفی شد

MSI از سه سری جدید لپ‌تاپ‌ با محوریت کسب‌و‌کار و بهره‌وری با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز رونمایی کرد؛ این لپ‌تاپ‌ها به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل مجهز هستند.

لپ‌تاپ‌های جدید تجاری برند MSI در سه سری Summit، Prestige و Modern معرفی شدند. سری Summit مدل پرچم‌دار این سری محسوب می‌شود که نرخ نوسازی تا ۱۶۵ هرتز دارد و به گرافیک مجزای RTX 3050 Ti انویدیا و ۳۲ گیگابایت رم مجهز است.

سری Prestige نسخه‌ی میان‌رده‌ی این سری لپ‌تاپ‌ها را پوشش می‌دهد و سری Modern نیز با قیمت پایه‌ی ۶۹۹ دلار مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص کسب‌و‌کار MSI را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش Digitaltrends، مدل‌های سری Summit در مجموع ۱۳ پیکربندی مختلف را شامل می‌شوند و عبارت‌اند از:

  • Summit E14 Flip Evo
  • Summit E14 Evo
  • Summit E13 Flip Evo
  • Summit E16 Flip
  • Summit E16 Flip Evo

مدل‌های Flip سری Summit با دو مدل طراحی در یک محصول به شما امکان می‌دهد تا در دو شکل لپ‌تاپ و تبلت از این محصولات استفاده کنید و به یک قلم MSI نیز مجهز هستند.

این سری لپ‌تاپ‌ها صفحه‌نمایش لمسی ۱۶ به ۱۰ دارند که با اندازه‌‌هایی بین ۱۳٫۴ اینچ تا ۱۶ اینچ عرضه می‌شوند و وضوحی بین FHD+ و QHD+ را با نرخ نوسازی تا ۱۶۵ هرتز دراختیار کاربر می‌گذارند. چنین مشخصاتی باعث می‌شوند تا این صفحه‌نمایش‌ها سریع‌ترین نمایشگرهایی باشند که تا به حال برای لپ‌تاپ‌هایی غیر از گیمینگ عرضه شده‌اند.

تمام لپ‌تاپ‌های سری Summit به تراشه‌های جدید اینتل از سری P، یعنی Core i5-1240P یا Core i7-1260P مجهز هستند و مدل‌های ۱۶ اینچی بزرگ‌تر با گرفیک‌های RTX 3050 Ti یا RTX 3050 عرضه می‌شوند، درحالی‌که سایر لپ‌تاپ‌های سری Summit تنها از گرافیک Iris Xe اینتل بهره می‌برند.

لپ‌تاپ‌های سری Summit تنها لپ‌تاپ‌های MSI با وب‌کم 1080p هستند و دو سری دیگر وب‌کم 720p دارند.

سری Prestige در سه مدل Prestige 14 Evo، Prestige 14 و Prestige 15 با نمایشگرهای ۱۴ اینچی FHD و ۱۵٫۶اینچی FHD و UHD با طیف رنگی کمی متفاوت عرضه می‌شوند. برخلاف سری Summit، این لپ‌تاپ‌ها مانند لپ‌تاپ‌های سری Modern همان نسبت تصویر قدیمی ۱۶ به ۹ را ارائه می‌کنند.

مدل Prestige 14 به گرافیک مجزای RTX 3050 یا GTX 1650 انویدیا مجهز است؛ مدل Prestige 15 علاوه بر دو گرافیک گفته شده می‌تواند از گرافیک RTX 3050 Ti انویدیا نیز پشتیبانی کند. تمامی مدل‌های جدید سری Prestige مانند سری Summit از همان تراشه‌های سری P اینتل بهره می‌برند.

دو مدل Prestige 14 و Prestige 14 Evo در رنگ‌‌های خاکستری کربنی و آبی مایل به خاکستری و مدل Prestige 15 نیز در دو رنگ خاکستری کربنی و نقره‌ای متالیک به فروش خواهند رسید.

تمام مدل‌های هر دو سری Summit و Prestige با گواهی پلتفرم Evo اینتل عرضه می‌شوند که سبک وزن بودن دستگاه‌ها، واکنش سریع به لمس و عمر باتری طولانی را تضمین می‌کند. این مدل‌ها همچنین می‌توانند به گرافیک‌های مجزای انویدیا برای ارائه‌ی عملکردی بهتر مجهز شوند.

آخرین سری لپ‌تاپ‌های مخصوص کسب‌و‌کار MSI سری Modern است که ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های این برند را تشکیل می‌دهد. لپ‌تاپ‌های سری Modern از تراشه‌های جدید کم‌مصرف سری U اینتل، یعنی Core i3-1215U، Core i5-1235U و Core i7-1255U استفاده می‌کنند و گفته می‌شود که دو مدل Modern 15 و Modern 14 از این سری با الهام از طرح‌های لودرن سورله‌، تصویرگر معروف فرانسوی طراحی شده‌اند.

تمام مدل‌های سری Modern حاشیه‌ای قطور دارند، از رزولوشن 1080p بهره می‌برند و برخلاف مدل‌های Prestige به پورت HDMI مجهز هستند.

قیمت لپ‌تاپ‌های سری Summit از ۱۳۹۹ دلار، سری Prestige از ۹۲۹ دلار و سری Modern از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *