معرفی برند ها

معرفی شرکت اِم اِس آی (MSI)

شرکت مایکرواِستار اینترنشنال(Micor-Star International) یا ام اس ای(MSI) یک کمپانی چند ملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات است.این شرکت در شهر نیوتایپه واقع در کشور تایوان قرار دارد که توسط 5 متخصص با نام‌های Hsu Xiang, Huang Jinqing, Lin Wentong, Yu Xian’neng and Lu Qilong تاسیس شد.فعالیت اصلی این شرکت طراحی، تولید و فروش سخت‌افزارهای کامپیوتری مانند لپ‌تاپ، مادربرد و کارت گرافیک، کامپیوترهای All-in-One، سرور، کامپیوترهای صنعتی و لوازم جانبی کامپیوتر است.

اولین لوگو شرکت ام اس آی

شرکت MSI فعالیت خودش را در سال 1986 با طراحی و تولید مادربرد و کارت‌های افزودنی در منطقه‌ی ژونگه شهر نیوتایپه اغاز کرد. تعدادی از بخش‌های این شرکت در سطح تایوان پراکنده شده‌اند. در ابتدا محصولات این شرکت فقط در تایوان تولید می‌شدند اما پس از مدتی به منظور پاسخدهی به نیاز جهانی واحدهای تولیدی خودش را در شهرهای شنژن و کونشان چین افتتاح کرد.

یکی از اولین ساختمان های شرکت ام اس آی در تایوان

شرکت MSI در ابتدا فعالیت خودش را در زمینه طراحی و تولید مادربرد کامپیوتر و کارت گرافیک آغاز کرد و سپس در سال 2008 شرکت فرعی FUNTORO را به منظور آغاز فعالیت در زمینه اطلاعات و سرگرمی تاسیس کرد. در حال حاضر این شرکت محصولات از قبیل لپ تاپ، لپ تاپ گیمینگ، مادربرد، کارت گرافیک و… طراحی و تولید می‌کند.

ورود شرکت MSI به بازار گیمینگ در سال 2008 و پس از اینکه به عنوان اسپانسر Fnatic معرفی شد رخ داد. سری گیمینگ محصولات MSI شامل لپ‌تاپ، کامپیوتر دسکتاپ، مادربرد، کارت گرافیک، کامپیوترهای All-in-One و تجهیزات جانبی گیمینگ می‌باشد. در سال 2015 نیز این شرکت با همکاری شرکت تجهیزات ردیابی چشم Tobii پروژه تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ با سیستم ردیابی چشم را کلید زدند.

لپ تاپ های گیمینگ شرکت ام اس آی(MSI)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *