معرفی برند ها

همه چیز درباره برند ایسوس (ASUS)

شرکت رایانۀ ایسوستک (ASUSTeK Computer Incorporated) که با نام اختصاری ایسوس (ASUS) در دنیا شناخته میشود توسط چهار مهندس پیشین شرکت اِیسر (Acer) در تاریخ 2 اوریل 1989 در تایپه پایتخت تایوان تاسیس شد.

تاریخچه برند ایسوس

ایسوس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده رایانه و لوازم جانبی جهان است و از محصولات آن می‌توان به تولید مادربورد، مادربورد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ‌تاپ، نمایشگر ال سی دی، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳  بعدی، دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی اشاره نمود، ایسوس یک شرکت مستقل در حوزه فناوری است؛ اما با شرکت هایی همچون هیولت پاکارد و IBM نیز در تولید محصولات همکاری دارد.

ایسوس در حال حاضر محصولات خود را به جز کشور مبدا به سایر کشور های جهان صادر میکند. ایسوس بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌ است. لازم به ذکر است که درآمد این شرکت در سال 2009 میلادی 21/9 میلیارد دلار بود که سود آن حدود 523 میلیون دلار بوده است.

نام برند ایسوس

ایسوس نام برند خود را از چهار حرف آخر اسطوره ی یونانی پگاسوس(Pegasus) اسب افسانه ایِ بالدار؛ یار باوفای بلروفون است و نماد اندیشه و خرد می‌باشد.

موفقترین محصول ایسوس

از محصولات موفق ایسوس، رایانهٔ شخصی «ای» (Eee PC) می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده ‌است. این نوت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانهٔ کامل احتیاجی ندارند، طراحی شد و به‌خاطر برنامه‌های سازگار با اینترنت در آن، به «نت بوک» شهرت یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *