اخبار تکنولوژی

ایسر لپ تاپ جدید خود را با ویندوز 11 معرفی کرد

ایسر یک مدل لپ‌تاپ به‌ نام Aspire Vero معرفی کرده که در ساخت آن از پلاستیک بازیافتی استفاده شده است و ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند.

ا انتشار رسمی ویندوز ۱۱ مایکروسافت، شرکت‌های مختلف تولیدکننده‌ی پی‌سی، محصولات جدید خود را با پشتیبانی از نسخه‌ی به‌روز سیستم عامل شرکت واقع در ردموند معرفی می‌کنند. یکی از این برندها، ایسر است که لپ‌تاپ Aspire Vero را معرفی کرده است.

به گزاری گیزموچاینا، پشتیبانی از ویندوز ۱۱ یکی از ویژگی‌های کلیدی Aspire Vero است؛ اما نکته‌ی جالب در مورد این محصول، استفاده از پلاستیک بازیافت‌شده در تولید آن است. این اولین لپ‌تاپ ایسر محسوب می‌شود که با تمرکز بر پایداری محیط زیست تولید شده است. این شرکت در ساخت شاسی و کلیدهای کیبورد لپ‌تاپ جدیدش از پلاستیک‌ بازیافتی استفاده کرده است. در واقع ۳۰ درصد شاسی این دستگاه و ۵۰ درصد مواد مورد استفاده برای تولید کلید‌های کیبورد آن، از پلاستیک بازیافت‌شده است.

ایسر برای بسته‌بندی این لپ‌تاپ نیز به‌طور ۱۰۰ درصد از پلاستیک قابل بازیافت بهره برده است. حتی در تولید پلاستیک‌ روکش دستگاه و روکش محافظ صفحه‌کلید این محصول از مواد قابل بازیافت استفاده شده است. ۸۵ درصد کارتن اصلی لپ‌تاپ جدید ایسر نیز از مواد بازیافت‌شده ساخته شده است.

این دستگاه از یک پردازنده‌ی نسل یازدهمی اینتل Core i7 بهره می‌برد و تراشه‌ی گرافیکی آن Iris Xe است. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول ۵۱۲ گیگابایت SSD است. Aspire Vero از یک نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی Full HD بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های دیگر این لپ‌تاپ می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶، یواس‌بی نوع سی، دو درگاه یواس‌بی A و درگاه HDMI 2.0 اشاره کرد.

لپ‌تاپ جدید ایسر از همین حالا با قیمت ۸۹۹٫۹۹ دلار برای مدل Core i7 در دسترس خریداران است. این مدل به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD مجهز شده است. مدل Core i5 این دستگاه که از اواخر ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد، از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD بهره می‌برد و قیمت آن ۶۹۹٫۹۹ دلار است.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ Aspire Vero ایسر چیست؟ آيا استفاده از مواد بازیافتی در تولید لپ‌تاپ ایده‌ی خوبی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *